Ihan oikeaan kohtaan kommentoit, tämähän oli tätä meidän yhteistä harjoitteluamme maanantaina. :-) Poistan jossain vaiheessa nämä harjoituskommentit ja tekstit tästä blogista ja otan ehkä tiimimme käyttöön jatkossa muuten. Älä siis hämmästy, jos tekstisi katoaa jossain vaiheessa! :-)
Mukavaa etätyöpäivän & viikon jatkoa sinullekin! Yst.terv. Annukka
Kiitos kutsusta. Olin vähällä unohtaa vastata tähän koko juttuun. Onneksi muistui mieleeni tähän tietokoneen ääreen istuessani. Niin ja jopa muistin Google-tilinikin. Olen etäpäivällä. Olen ns-mobilisti ja teen kaiken mahdollisen työni kotoa käsin. Näin säästyy työhuonekustannuksia työantajalta, kun en omista omaa työtilaa Hdo:lla. Mobilisteilla on oma tila, jossa voi käydä tekemässä lähipäivinä. En viitsi/halua kantaa läppäriä työhön, vaan käyn sitten jossakin opettajan vapaassa työtilassa kirjoittelemassa ja sieltä voin printata paperiversioita. Kotoa käsin pääsen intraan ja älypuhelin on osoittautunut vallan mainioksi työkaluksi. Enää en printtaa paperia samaa määrää kuin aiemmin. Kotoa käsin printtaamisessa on ongelmia. Jos printtaan illalla, en saa sitä työpaikan printteristä enää aamulla ulos. Se on nollattu ja printti jää saamatta.
Aloitin päiväni kävelylenkillä ja sen jälkeisellä kahvihetkellä. Katsotaan, kuinka tämä hommaa luonnistuu.
No hyvä, tällaista tarvittiinkin
VastaaPoistaskdflkj
VastaaPoistahei kaikki!
VastaaPoistaHei vaan!
VastaaPoistahyvää maanantaita sinulle!
VastaaPoistaHei!
PoistaTaisin vastata Sinulle aivan väärään kohtaan äsken, kun näen kirjoittamani tekstin Tuula open blogin kohdalla. Kävikö näin ikävästi?
Kysyy Tuula
Hei Tuula ja kiitos viestistäsi!
PoistaIhan oikeaan kohtaan kommentoit, tämähän oli tätä meidän yhteistä harjoitteluamme maanantaina. :-) Poistan jossain vaiheessa nämä harjoituskommentit ja tekstit tästä blogista ja otan ehkä tiimimme käyttöön jatkossa muuten. Älä siis hämmästy, jos tekstisi katoaa jossain vaiheessa! :-)
Mukavaa etätyöpäivän & viikon jatkoa sinullekin!
Yst.terv. Annukka
Hei!
VastaaPoistaKiitos kutsusta. Olin vähällä unohtaa vastata tähän koko juttuun. Onneksi muistui mieleeni tähän tietokoneen ääreen istuessani. Niin ja jopa muistin Google-tilinikin. Olen etäpäivällä. Olen ns-mobilisti ja teen kaiken mahdollisen työni kotoa käsin. Näin säästyy työhuonekustannuksia työantajalta, kun en omista omaa työtilaa Hdo:lla. Mobilisteilla on oma tila, jossa voi käydä tekemässä lähipäivinä. En viitsi/halua kantaa läppäriä työhön, vaan käyn sitten jossakin opettajan vapaassa työtilassa kirjoittelemassa ja sieltä voin printata paperiversioita. Kotoa käsin pääsen intraan ja älypuhelin on osoittautunut vallan mainioksi työkaluksi. Enää en printtaa paperia samaa määrää kuin aiemmin. Kotoa käsin printtaamisessa on ongelmia. Jos printtaan illalla, en saa sitä työpaikan printteristä enää aamulla ulos. Se on nollattu ja printti jää saamatta.
Aloitin päiväni kävelylenkillä ja sen jälkeisellä kahvihetkellä. Katsotaan, kuinka tämä hommaa luonnistuu.
Hyvää, aurinkoista keskiviikkoa toivottaa Lukkarisen Tuula